Miss Simple
D'Owner


♥ Hello , I'm Syeera . This is my simple blog . please , do follow me sayanggg :) i'll follow you back !

Diary About Links

D'Stalker


Put your Cbox code here . Width 230 only .

D'Credits


Template by : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome



MY HEART

ASSALAMUALAIKUM :D

da lame aku tak meng-hupdate blog kesayangan nie .
ppssttt ! da lame ke ? aku rasa baru ajee lagi kan .
HAHA ! gileeee betul .
okayyy back !

hari nie aku nak story about my boy .
HAHA ! actually , belum kapel lagi pon .
aku ajee yg melebih lebih .
hihi . * bukan selalu pon kan kan ?
okayyy okayy ! tolong serius cik syeera .
kau nie asyik nak buad lawak BODOH ajee .
hadoiiii =.=

erm . sebenarnye , aku suke kat dy da lame .
pertama kali aku melangkah masuk ke
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DOKTOR
MEGAT KHAS , IPOH . *hambik sebijik ! siap full name sekolah aku bagi .
hoho :p
okayy , tapi disebabkan aku dengar GOSIP yg dy kapel
dnan kawan baik aku . so , aku pendamkan ajee laa perasan nie .
aku taknak jadi PERAMPAS hak orangggg .
*ececeh , tunjuk baik laa kan ? haha
kat sekolah pon aku cuma tengok dy dari jauh .
ouchhhhh ! tersentap doe :p

and then , tahun 2012 , JENG JENG JENGG !
haha ! *suspen takk suspen takk ?
si dia meluahkan perasaan . *cewahhh , ayat tak bole blaaa .
hihi . aku pon berbunga laa hati nie kan kan ?
akhirnyeee , orang yg aku suke jadi milik aku :D
awwwwwww <3 so sweet laaaa .
aku harap sangat , aku dnan dia kekal .
INSYAALLAH .

ahaaaa , mao usha pict dia ?
kejap yerrrrrrrrrrrrr .
pak ustaz kite . hihi :)

 da hensem daa tuh :)


MUHD AL-IRFAN BIN MUSTAFA AL-BAKRY
si jantung hatiku ! wahhh , berjiwangg pulak aku nie .
hihi .
pape pon , aku sayangg dia sangat sangat <3
please , jangan ambik dia dari aku keyhhh .
aku tak sanggup hidup tanpa dia .

and last word i want to say ----------->
I LOVE YOU SO MUCH 
MY HUBBY <3

0 message from u